займ онлайн

اعضاي كميته :

 در راستای استقرار سیستم مدیریت رسیدگی به درخواستها و شکایات  مشتریان عزیز ، مسئولیت ها واختیارات این کمیته به  شرح ذیل اعلام و ابلاغ می گردد

تلاش مستمر براي پاسخگويي به مشتریان و مراجعان به شرکت از طريق اطلاع رسانی دقیق  به آنان  و پيشگيري از طرح هر گونه شکواييه آنها  .

دريافت شکايت ها و درخواست هاي کتبي و شفاهي.

 پي گيري موارد مطروحه در شکايات و درخواست ها تا حصول نتيجه ي لازم.

اعلام نتايج حاصل از شکايات و درخواست ها به شاکيان ودرخواست کنندگان و جلب  رضايت آنان.

 بررسي موارد مختلف شکايات و درخواست ها و ارزيابي ميزان نارضايتي ها و نارسايي ها و ارايه ي گزارش هاي آماري و تحليلي به مدیر ارشد و ارائه راهکار جهت عدم تکرار شکایات مشابه.

ارزیابی عملکرد کارکنان با توجه به شاخصهای شکایات مشتریان صورت گرفته  وامکان تعیین پرسنل خاطی جهت توبیخ-تنبیه آنها .